Bookmark Website Ini:

AddThis Social Bookmark Button

Saturday, September 8, 2007

Buat Duit Online Bisnes Dari Rumah - Jutawan atau angan-angan semata-mata



Ingin Mulakan Perniagaan Internet, Tahu Caranya? Untung atau rugi?

Ini adalah antara perkara yang bermain di minda anda sekiranya ingin mulakan perniagaan internet.
Ramai yang telah mencuba tetapi adakah semuanya berjaya.
Setiap kali anda jumpa ebook, segalanya indah belaka.
Anda mesti berjaya, jutawan dalam masa sebulan, kereta mewah rumah besar
dengan hanya bermodalkan sepuluh ringgit? Biar Benar....

Untuk pengenalan, biar saya ceritakan berdasarkan pengalaman saya selama 10 tahun dalam
arena wang internet. Saya telah cuba bermacam-macam. Kebanyakan yang saya cuba semuanya
saya dapati dari halaman web oversea (US & UK especially). Pada waktu itu, tak ramai yg
tahu cara2 mencari duit internet (lagipun kita masih dialup pada waktu itu)

Ada beberapa cara duit untuk menjana income. Sebelum saya syorkan pada anda apa yg bagus,
lebih baik kita bincang perkara2 yg anda perlu check sebelum membuat pembelian.

Skim menjual ebook - kebanyakan ebook yang dijual menjanjikan sesuatu yang sangat indah.
Duit dlm masa sehari, 25 ribu sebulan, adakah ianya benar? Sebenarnya (bukan semua), anda
perlu berhati-hati. Sesetengah penjual atau kadang2 mereka menggelarkan diri mereka sebagai pakar,
hanyalah menjual ebook sekadar information bagaimana hendak buka business internet secara general (umum), contohnya, ada satu ebook yg saya dapati, isinya hanyalah kosong semata2. Dlm ebook berkenaan,
penulis sekadar mengajar anda di mana bukan bagaimana buat duit (where to get but not how to get).
Contohnya, anda boleh buat duit dari adsense, ebay, amazon, clickbank etc. Tapi bagaimana caranya?? Anda cubalah sendiri. Selebihnya, jika anda mahukan duit yg banyak, anda hanya perlu menjual ebook beliau (affiliate program). Dalam kes ini, mmglah anda mendapat profit, tetapi sampai bila mampu bertahan dengan bahan yang tidak ada kualiti.

Tidak semua yg demikian. Mungkin di lain masa saya akan bercerita secara PERCUMA, BAGAIMANA hendak mencuba business online tanpa mengeluarkan sebarang wang (walau satu SEN pun !!)

Sekian..

*Lihatlah pendapatan saya online, nanti saya dedahkan rahsia. Apa2 komen2 anda dialu-alukan.

No comments:

Website-website FREE yang Anda Patut Cuba

Tips Percuma

"Tunggu: Lihat Bagaimana Anda Boleh Berjimat BERIBU Ringgit untuk Memulakan Bisnes Online Anda...
 Satu Cara Yang SIMPLE tetapi BERKESAN... Dapatkan PERCUMA Sekarang"

Name:
Email:
 
Privasi anda adalah SELAMAT dengan kami.